ענף קידום בריאות

קידום בריאות

מטרת הענף היא לקדם אורח חיים בריא ופעיל עבור תושבי המועצה.

אנו רואים חשיבות רבה בהגדלת כמות התושבים העוסקים בפעילות גופנית, ובכך שומרים ומשפרים את איכות חייהם.

פעילות החוגים בענף קידום בריאות היא מגוונת ורבה במטרה לתת מענה לכל גיל ולכל רמה.

בהתאם לכך ניתן למצוא מגוון חוגים ביישובי המועצה:

אימוני יוגה, פילאטיס, אימוני עיצוב וחיטוב, התעמלות בונה עצם, אימונים פונקציונליים, שח מט,  ועוד...

בנוסף במהלך השנה נקיים אירועים שיעודדו את התושבים לקיים אורח חיים בריא יותר.

 

מוזמנים להצטרף לחוג המתאים עבורכם,

לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת ספורט בטלפון 04-9109004/5

 

 

- פילאטיס: השיטה משלבת חוזק שרירים עם גמישות, קואורדינציה וכושר גופני. הפילאטיס מחזק, מגמיש ומשחרר את הגוף מהרגלי יציבה לקויים. הוא עוזר להחלים מכאבי גב, צוואר ובעיות מפרקים שונות, מקל ומשחרר מלחצים, מתח ועייפות.

- TRX: היא שיטת אימון רצועות חדשנית שפותחה על ידי לוחם ביחידת העילית "אריות הים" של הקומנדו האמריקאי, בתור תרגול ספורטיבי בעצימות גבוהה המאפשר ללוחמי וספורטאי עילית לשמור על כושר שיא ולפתח את הכוח והשרירים.  בשיטה זו נעשה שימוש ברצועות עבות וקשיחות אך גם מעט גמישות, ובעזרתן מבצעים תרגילים רבים ומגוונים העובדים בעיקר על שרירי הליבה של הגוף, כמו גם על שרירי הבטן, הירכיים והכתפיים באופן שתורם בצורה משמעותית לפיתוחם, חיזוקם וגם עיצובם.

- עיצוב וחיטוב: אימון דינאמי בדופק גבוה-המשלב עבודת כוח ואירבי ומתמקד בכל שריריי הגוף.

אימון אינטנסיבי לשריפת קלוריות , חיזוק ,עיצוב וחיטוב הגוף בשילוב מוסיקה קצבית וסוחפת.

- יוגה:  היא אימון גופני ורוחני כאחד. זוהי פילוסופיה שלמה שמקורה בתורות ההינדיות, והיא מכילה עולם שלם של תרגילים, תנוחות ונשימות שמאפשרים לנו לעבור תהליך עם עצמנו, אשר בסופו אנו אמורים לצאת מחוזקים יותר, פיזית ומנטלית. במובן הפיזי, די ברור שעבודה מדויקת על שרירים וגמישות משפרת את היכולות שלנו לאורך זמן.

- התעמלת בונה עצם:  מותאמת לטיפול וסיוע בשינויים החלים גיל המעבר. חיזוק מסת שריר, שיפור שיווי במשקל, שיפור גמישות, שיווי משקל, הגדלת טווחי תנועה, חיזוק שרירים ועוד.

- היפ הופ: ריקוד שהוא אימון פיזי מחזק ומעצים. מאפשר לילדים להפנות את האנרגיה העודפת שלהם לערוצים חיוביים. האימון אינטנסיבי ודורש כוח, סיבולת וגמישות.

- שח-מט: שחמט מסייע בפיתוח מיומנות חשיבה הגברת הריכוז, זכרון, קבלת החלטות, חשיבה יצירתית ואסטרטגית, מסייע בלימודי מתמטיקה ומשפר הישגים בביהס.

ענף קידום בריאות
    שם החוג/קורס קבוצה גיל מרכז תחום גילאים יום שעות מחיר מרצה/מדריך פרטים והרשמה
    אימון נערות Girl power - נערות- ד'- ו' ענף קידום בריאות גשר הזיו קידום בריאות 0-0 רביעי 17:00-18:00 1750 מריה נחבס +
    אימון פונקציונלי וtrx - נערות- ז'- ט' ענף קידום בריאות נוער (13-18) גשר הזיו
    גשר הזיו
    קידום בריאות 0-0
    0-0
    שני
    חמישי
    18:00-19:00
    18:00-19:00
    2750 מריה נחבס +
    אלה הרשקו שלוש פעמים בשבוע ענף קידום בריאות קידום בריאות 3050 אלה הרשקו +
    אלה הרשקו-פעם בשבוע ענף קידום בריאות קידום בריאות 1550 אלה הרשקו +
    אלה הרשקו-פעמיים בשבוע ענף קידום בריאות קידום בריאות 2050 אלה הרשקו +
    גלגיליות - גשר הזיו ענף קידום בריאות גשר הזיו קידום בריאות 0-0 רביעי 16:15-19:15 1600 אופיר אבישר +
    התעמלות בונה עצם - בוגרים ענף קידום בריאות מבוגרים אחיהוד
    אחיהוד
    קידום בריאות 0-0
    0-0
    ראשון
    רביעי
    08:00-09:00
    08:00-09:00
    1800 בלה אזולאי +
    פילאטיס - בוגרים ענף קידום בריאות נעמן קידום בריאות 0-0 רביעי 19:30-20:15 1500 כבי דש +
    ציקונג - בוגרים ענף קידום בריאות רגבה קידום בריאות 0-0 שלישי 18:30-19:30 1600 איציק אלבכרי +
    קבוצת אופניים - 16:00 ענף קידום בריאות מצובה קידום בריאות 0-0 רביעי 15:00-16:00 2500 בני להט +
    קבוצת אופניים - שעה 15:00 ענף קידום בריאות מצובה קידום בריאות 0-0 רביעי 16:00-17:00 2500 בני להט +