כללי

פתיחת שנת הפעילות במרכז הקהילתי מתנ"ס מטה אשר – תשפ"ג

בימים אלו נפתחת ההרשמה באתר האינטרנט של המרכז הקהילתי מתנ"ס מטה אשר לשנת הפעילות תשפ"ג, כמידי שנה אנו עמלים להנגיש את הפעילות לתושבי מטה אשר ולסביבה.

מחלקות המרכז הקהילתי פעלו בחודשים האחרונים לשפר ולייעל כל תכנית וכל פעילות ע"מ להעשיר את מגוון הפעילויות ואיפה חשוב וצריך לשמר את הפעילויות הקיימות.

הקורונה ממשיכה ללוות אותנו, למדנו לחיות לצידה ולבצע התאמות כך שניתן יהיה להמשיך ולקיים ברצף את הפעילויות השונות ולתת למשתתפים את האפשרות לפעול יותר מתמיד.

בזמן האחרון אנו עדים לעליות המחירים במשק נושא המטריד כל משק בית ומשפיע באופן ישיר על כל אחת ואחד מאתנו.

גם אנו במרכז הקהילתי ביצענו עדכון מחירים בחלק מהפעילות ובמינימום הנדרש בכדי להמשיך ולתת לכל הבאים בשערי המרכז הקהילתי על שלל פעילותיו את המענה המקצועי, איכותי ועשיר ככל שניתן מבלי לחסוך והכל בכדי לשמור על נורמות שירות גבוהה וייחודית של המרכז קהילתי.

כחלק מההכנות לשנת הפעילות ומתוך מתן הזדמנויות שווה לכל תושבי מטה אשר אנו מזמינים את מי שנידרש לכך (ישנו טופס באתר ההרשמות) להגיש בקשה להנחות אל מול הפעילויות השונות המתקיימות במרכז הקהילתי ואנו מתחייבים בהתאם לקריטריונים לתת מענה לכל בקשה.

רוצים להודות לכל אחת ואחד מכם שממשיכים שנים לתת אמון במרכז הקהילתי ובמועצה, אנו מתחייבים לעשות הכל בכדי להעניק לכם את השרות והמענה הטוב והמקצועי ביותר שניתן.

בברכת שנת פעילות מהנה, עשירה ובריאה.

 

 

 

 

      גולן רוזנברג                                      משה דוידוביץ                                            אייל רייז

מנהל המרכז הקהילתי                       ראש המועצה מטה אשר                            סגן ראש המועצה

                                                                                                                ויו"ר המרכז הקהילתי